vedoucí programu Na cestě, lektor dramaterapeutické skupiny
+ 420 736 424 457; nemecekjan@sdruzenid.cz
Je absolventem oboru Speciální pedagogika – dramaterapie na Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci a v součastnosti studentem Aplikované psychoterapie a inovace v sociální práci (CMTF, UPOL). Má dlouholeté zkušenosti s lektorováním preventivních a prožitkových programů a s nácvikem sociálních a profesních dovedností pro znevýhodněnou mládež. Pracoval s lidmi se sociálním znevýhodněním i mentálním postižením. Absolvoval akreditovaný kurz Dítě v centru (SPONDEA, 2020, 24 h), výcvik Gestalt theatre (Association for Gestalt Theatre, 2021, 32 h) a kurz Řízení psychického rizika (Prázdninová škola Lipnice, 2022, 18 h). Ve volném čase vyráží do hor, leze po skalách, objevuje přírodu, kulturu i nové knihy, cestuje a hraje na kytaru.
koordinátorka programu Na cestě
+ 420 607 350 171; trnova@sdruzenid.cz
Vystudovala jednooborovou psychologii na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Má zkušenosti s prací s mládeží a dospělými s tělesným a mentálním postižením a s dětmi a dospívajícími s poruchami autistického spektra (Národní ústav pro autismus, Rodinné centrum Olivy). Je absolventkou akreditovaného výcviku kompletní krizové intervence (Moravští lektoři, 2024, 160 hodin) a akreditovaného kurzu Psycholog ve zdravotnictví (UPOL, 2025, 100 h). V programu Na cestě působila několik let jako dobrovolnice, dnes jej koordinuje. Ve volném čase ráda čte, tvoří koláže, objevuje second handy a občas vyráží s vařičem a spacákem za lehce punkovým dobrodružstvím – ideálně s českou alternativní hudbou v uších.
lektorka dramaterapeutické skupiny
+ 420 604 874 226; zembova@sdruzenid.cz
Absolventka bakalářského oboru Speciální pedagogika – dramaterapie na Univerzitě Palackého v Olomouci, nyní v závěru magisterského studia stejného oboru. Má zkušenost s dětmi a dospívajícími s různými vývojovými poruchami, jako poruchy autistického spektra nebo ADHD. Dva roky působila v organizaci Rata o.z., kde jako dramaterapeut využívala techniky dramaterapie, ABA terapie a TSMT terapie při individuální I skupinové práci s dětmi. V rámci dobrovolnické činnosti v divadle Duhadlo, rozvíjela prostřednictvím divadelních aktivit kreativitu mládeže s Downovým syndromem. V rámci CDZ Olomouc založila projekt Ko-Aktivně – Terapeutické Divadlo, zaměřený na práci s lidmi s duševním onemocněním prostřednictvím divadelního procesu.